تبلیغات
akhbarmohandesi - شناخت با 9 غلط خانم ها در ورزش و تناسب اندام

امروز:

شناخت با 9 غلط خانم ها در ورزش و تناسب اندام

شناخت با 9 غلط خانم ها در ورزش و تناسب اندام 
تجمیل الانف

آگاهی از یک برنامه اصولی و همینطور نگرش های اشتباه و حاکم بر ورزش بانوان به شما در خوب تر سود به چنگ آوردن از تمرین و ورزش امداد خواهد کرد . درین مقاله ۹ خطا تمرینی را برایتان توضیح میدهیم و در انتها توقع داریم در برنامه تناسب اندام از این مورد ها خودداری کنید تا مطمئن گردید شایسته ترین تمرینات ورزشی را انجام می دهید . 



خطا خانم ها در ورزش و تناسب اندام 

خطا خانم ها در ورزش و تناسب اندام 



تمرینات هوازی با سرعت یکنواخت 

به عقیده کارشناسان کارشناس در مورد ورزش یک کدام از مشکلات مرسوم که اتفاقا ( دوچندان نیز مشاهده می شود بیش تر روی در انجام تمرینات هوازی است – تنها دویدن , دویدن و دویدن بر روی تردمیل با سرعت یکنواخت و فارغ از تغییر‌و تحول جزئیات . کلید دارای اهمیت در فیض به چنگ آوردن از ورزش , افزودن تمرینات تناوبی و تمریناتی انفجاری با شدت بالا به برنامه تمرینی است . براین اساس چه بدوید , شنا فرمائید یا این که دوچرخه سواری فرمائید کارایی فرمائید به برهه زمانی یک الی دو دقیقه مشقت بار تمرین نمایید , بعد از آن سرعت یا این که شدت ( این برای برگشت به شرایط اول است ) را گذشته از این‌که کاملاً از انرژی تهی گردید کم نمایید . با گذشت زمان , زمان زمان رجوع و برگشت به وضعیت اول را کاهش دهید . 



وزنه سنگین وزن , کابوس تمرینات تناسب اندام 

بخش اعظمی از خانم ها از هراس این که مبادا عضله ها بدنشان حجیم گردید در قبال تمرینات قدرتی مقاومت می نمایند و از انجام آن جلوگیری می نمایند . البته این یک تصور خطا در مقایس بزرگ است . بایستی بدانید خانم ها به سادگی نظیر مردان ماهیچه ها شان حجیم نمیشود . با افزودن تمرینات با وزنه به برنامه تمرینی و در فیض افزودن حجمی پاره ای عضله دقیق , خیر فقط در زمان تمرین بلکه در تمامی تایم ها کالری بیشتری می سوزانید , چون هر چقدر بافت عضلانی تن بیشتر باشد , متابولیسم تن هم فراتر خواهد رفت . کارشناسان فیتنس , تمرینات پلایومتریک , حرکات سوای وزنه با توان بالا مثل پریدن اسکوات یا این که جنبش قدم Lunges ) ) به علاوه پیلاتس را به اشخاصی که هنوز در استفاده از دمبل و وزنه مردد میباشند , پیشنهاد می کنند . 



دویدن با شکم خالی 

اختلال بزرگ دیگری که کارشناسان ورزش به آن اشاره می نمایند , ورزش با شکم خالی است . ( درین مقاله راجب به‌این مسئله توضیح داده ایم ) اکثری از اشخاص او‌لین کار روزمره خویش را با ورزش شروع میکنند و یا این که پس از عمل در پایان روز تمرین می نمایند که غالباً چندین ساعتی است غذایی نخورده اند . البته می بایست بدانید تمرین سوای هیچ منبع انرژی بیهوده است . تلاش نمایید که در بین وعده سلامت نظیر مغز بادام یا این که میوه یا این که یک قالب شکلاتی انرژی دار را یک ساعت قبلی از تمرین بخورید و مدام یک بطری آب همراه خویش داشته باشید . در همین ارتباط این مقاله را هم مطالعه فرمایید : گذشته و پس از ورزش چه چیزی بخوریم خوبتر است . 

غلط خانم ها در ورزش و تناسب اندام 

تکنیک و روش های تمرینی خطا 

تکنیک و روش های نادرست تمرینی چه بسا قادر است در یک دویدن معمولی خلاصه شود . این موقعیت نادرست در انجام تمرینات خیر فقط بازدارنده ترقی شما میگردد بلکه سبب ساخت زخم شده و شما‌را از مسیر وصال به اهدف بیرون تولید میکند . در‌حالتی که برای برنامه تناسب اندام در سالن ورزشی تمرین میکنید از مربی که در باشگاه حضور دارااست برای انجام درست روش های تمرین و به چنگ آوردن تمرینات با اهمیت نظیر اسکوات , لانگز یا این که شنا سوئدی می‌توانید امداد بگیرید . در حالتی‌که نیز در خانه ورزش می‌کنید از سفارش ها و حرکات پیشنهادی کارشناسان و متخصصین فیتنس استفاده نمائید . عملکرد نمایید در بالا حرکات را در جلو آیینه انجام دهید تا بازخوردی از ظواهر تان را در زمان جنبش آماده سازد . 



عدم انجام تمرینات کششی 

بخش اعظمی از خانم زمانی به سالن ورزشی می‌روند , روی تردمیل رفته , می‌دوند و در پایان باشگاه را ترک می کنند! در حالتی‌که شما وقت میگذارید و عملکرد میکنید , پس دست کم چندین دقیقه قبلی و بعداز تمرین را به حرکات کششی اختصاص دهید , تا نیز از جراحت های ورزشی پیشگیری فرمائید و نیز سود بیشتری از تمرین بدست آورید . 



توقع بیشتراز حد و نداشتن هدف ها معین 

اکثری از خانم ها هدف ها غیر حقیقی دارا هستند به عنوان مثال ( خویش را با دیگرانی که دشوار خیس ,


نوشته شده در : یکشنبه 8 مرداد 1396  توسط : نسرین معین غفوری.    نظرات() .

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر